loading...
entekhabcenterahmadi
entekhabcenter بازدید : 31 پنجشنبه 09 مرداد 1399 نظرات (0)

معرفی سایدبای ساید اسنوا مدل S8-2340ss

سایدبای ساید اسنوا مدل S8-2340ss با جدیدترین تکنولوژی روز جهانی و با توجه به نیاز و اقتصاد خانواده طراحی و تولید شده. همچنین اسنوا به طراحی و اندازه مناسب محصول توجه زیادی داشته که مناسب برای هر فضا و سلیقه ای باشد.امروزه مصرف انرژی و برق با توجه به افزایش تعرفه ها به طوری با اهمیت است که دیگر استفاده از کالاهای پر مصرف مقرون به صرفه نیست حتی اگر با کیفیت و دوام باشند.رتبه انرژی محصولات اسنوا همگی رتبه A هستند که کاملا کم هزینه و راندمان بالا هستند.

 سایدبای ساید اسنوا مدل S8-2340 - سراسر تازگی

entekhabcenter بازدید : 21 پنجشنبه 09 مرداد 1399 نظرات (0)

 

ساید بای ساید سری گالری مدل S8-3320GW

ساید بای ساید S8-3320GW سری گالری یکی از محصولات پر طرفدار شرکت اسنوا می باشد. گنجایش این یخچال 32 فوت می باشد. از نظر ابعاد این ساید بای ساید بسیار به مدل 3320 شباهت دارد و همچنین از نظر امکانات و قابلیت های دستگاه با آن برابری می کند. این ساید بای ساید دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال است که توان و بازده بالایی دارد و در عین حال انرژی کمتری مصرف می کند. این محصول مجهز به آب سرد کن و یخساز اتوماتیک به همراه یک پنل کامل می باشد که دارای یک نمایشگر ال ای دی است. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فیلتر تصفیه آب ، خرد کن یخ و سیستم سرمایش هوشمند اشاره کرد. 

 

ساید بای ساید سری گالری مدل S8-3320GW - 2

entekhabcenter بازدید : 27 پنجشنبه 09 مرداد 1399 نظرات (0)

معرفی ساید بای ساید اسنوا S8-2261SS

یخچال و فریزر های اسنوا در مدل ها و طرح های متنوعی تولید شده اند که یکی از مدل‌ها ساید بای ساید اسنوا S8-2261SS است تا تقریبا تمامی سلایق را پوشش دهند. در این میان ساید بای ساید های سری هارمونی یکی از جدیدترین یخچال فریزرهای این شرکت می باشد. محصولات این سری دارای امکانات و قابلیت های قابل توجهی است. طراحی استاندارد این یخچال ها کاملا منطبق با کابینت های مدرن آشپزخانه صورت گرفته و حمل آن آسان است.

ساید بای ساید اسنوا S8-2261 - کیفیت برتر

 

کمپرسور Inverter Digital در ساید بای ساید اسنوا S8-2261SS

در  ساید بای ساید اسنوا S8-2261SSبا موتور اینورتر می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور رساند و موتور را با سرعت دلخواه کنترل کرد. اینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در حین راه‌اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می‌دهد، بنابراین به‌ طور کلی هزینه برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت. به‌علاوه این روش راه‌اندازی نرم موتور بدون هیچ‌گونه ضربه به قسمت‌های مکانیکی مثل کوپلینگ‌ها، گیربکس‌ها، تسمه‌ها و زنجیرها اتفاق می‌افتد و در نتیجه طول عمر مفید موتور و سایر قسمت‌های مکانیکی افزایش می یابد.

 

ساید بای ساید اسنوا S8-2261 - طراحی زیبا

entekhabcenter بازدید : 23 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-4101

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-4101 یکی ازمحصولات این شرکت معتبر می باشد که باطراحی بسیار شیک و مدرن دارای صفحه پوشش لعاب (سلف کلین) است که باعث سهولت درنظافت صفحات می شود . همچنین این اجاق گاز مجهز به فندک اتوماتیک برای تمامی شعله ها میباشد و ولوم های سکتوری یا چرخشی استفاده شده در اجاق گاز اسنوا از جنس باکالیت ایتالیایی می باشد که در برابر حرارت مقاوم است.

entekhabcenter بازدید : 34 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-642

 مدل از اجاق گاز اسنوا  به یک فر دوطبقه، با دو جوجه‌گردان و گنجایش 90 لیتر مجهز شده است. حداکثر دمای تنظیمی برای این فر، می‌تواند تا 280 درجه‌ی سانتی‌گراد باشد. این دما به‌وسیله یک دماسنج عقربه‌ ای کنترل می‌شود. در نظر داشته باشید در این اجاق گاز ، شیشه‌ی جلویی قسمت فر به‌صورت کشویی است و می‌توانید با جدا کردن آن از محصول ، این شیشه را به‌ خوبی تمیز کنید. همچنین شما می‌توانید با قرار دادن یک ظرف آب در داخل فر و روشن کردن قسمت فر ، نسبت به تمیز کردن محیط داخلی فر اقدام کنید . بدنه‌ی این محصول دارای عایق حرارتی است و دمای بدنه در زمان استفاده‌ی کاربر چندان گرم نمی‌شود .

entekhabcenter بازدید : 21 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-312

 

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-312 یکی از محصولات با کیفیت لوازم خانگی ساخت ایران است.این محصول با سری آدرینا نامگذاری شده است.اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-312 از تکنولوژی های روز دنیا در زمینه پخت و پز بهره مند است و با سایر محصولات مشابه خود رقابت نزدیکی دارد. در ادامه به تعدادی از ویژگی های این اجاق گاز اشاره خواهیم کرد. زوایا در گوشه های صفحه رو بصورت حرفه ای با تکنولوژی انحصاری جوش پلاسما انجام می شود که زیبایی بسیار بیشتری نسبت به نمونه های مشابه داخلی دارد. این ویژگی علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو منتفی می نماید و باعث پاک کردن راحت تر سطح اجاق گاز می شود.

 

تکنولوژی جوش پلاسما

 

entekhabcenter بازدید : 17 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز فردار اسنوا مدل SGC5-R

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-R سری رومینا مدل مناسبی برای طبخ و اشپزی می باشد . اجاق گاز اسنوا مجهز به فندک اتوماتیک شعله ها و ترموکوپل جهت حفظ ایمنی سیستم می باشد. مدل SGC5-R رومینا یکی از باسابقه‌ ترین و خوش‌ نام‌ ترین اجاق‌ گاز های شرکت اسنوا است .این محصول به ویژگی‌هایی مثل زمان‌ سنج دیجیتالی ، شیشه کشویی داخل در فر ، ولوم‌های باکالیت ایتالیایی ، فندک خودکار و … مجهز شده و تقریبا تمام ویژگی‌های یک اجاق‌ گاز مناسب و به‌ روز را دارا است . نظافت این مدل از اجاق‌گاز اسنوا  به لطف استفاده از شیشه دوجداره در قسمت فر آن بسیار ساده است. کافی است شیشه داخلی را درآورده و به‌طور موثری آن را تمیز کنید. طراحان اسنوا برای این اجاق‌گاز از یک تایمر دیجیتال استفاده کرده‌اند تا رومینا محصولی مدرن به نظر برسد. همچنین برای قسمت فر این اجاق‌گاز دو موتور جوجه‌گردان مجزا در نظر گرفته‌شده است.

قیمت-اجاق گاز-اسنوا-SGC5 R211N

entekhabcenter بازدید : 17 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز اسنوا مدل SCG5-RD2111N

 مشخصات فنی این مدل از اجاق گاز اسنوا می توان به ولوم های باکالیت مقاوم به حرارت، تایمر مکانیکی، فندک دستی، نمودار مصرف انرژی A اشاره کرد.برای خرید اجاق گاز اسنوا و هر یک از محصولات انتخاب سنتر که در سایت ما مشاهده می کنید در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند.اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست، لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی را با ما تجربه کنید.

entekhabcenter بازدید : 18 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-322

ویژگی های بارز این مدل از اجاق گاز اسنوا عبارت است از پوشش لعاب تمیز شونده (Self clean) ، فن حرارت داخل فر و دماسنج عقربه ای جهت اندازه گیری دمای درون فر که ویژگی بسیار کارآمدی در یک اجاق گاز مدرن می باشد.از دیگر ویژگی های این مدل از اجاق گاز اسنوا ؛ داشتن فر ، تعداد شعله‌ها ، داشتن تایمر و رنگ بدنه‌ی باکیفیت و زیبا و… است .شرکت‌های بسیار زیادی در خصوص تولید این کالای خانگی فعالیت می‌کنند .

entekhabcenter بازدید : 23 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-542

آترینا یکی از محصولات شرکت اسنوا است که با طراحی ظاهری مناسب و امکانات به‌ روز توانسته جای خود را در بازار پر رقابت اجاق‌ گاز در بازار به‌ خوبی باز کند. از مهم‌ ترین ویژگی‌ های قرار گرفته روی این محصول می‌توان به پوشش لعاب خود پاک شونده (Self Clean)، دیواره طبقاتی فر ، زمان‌ سنج و شعله زمان‌ دار دیجیتالی ، شیشه کشویی داخل در فر ، فندک خودکار و … اشاره کرد. به ‌طور کلی آترینا را می‌توان در گروه اجاق‌گازهای ایده آلی دانست که تعادل خوبی بین قیمت ، امکانات و طراحی برقرار کرده است . ولوم‌های باکالیت ایتالیایی این دستگاه در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارند. شبکه‌ی کشویی که روی شعله‌ها قرار می‌گیرد به خوبی قابلمه و ماهیتابه‌ها را از آسیب دیدن در برابر شعله‌ی گاز در امان نگه می‌دارد.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 3,054
  • بازدید کلی : 8,593