loading...
entekhabcenterahmadi
entekhabcenter بازدید : 21 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6122

 

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6122 دارای فر است؛ حداکثر دمای تنظیمی برای این فر، می‌تواند تا 280 درجه‌ی سانتی‌گراد باشد. این دما به‌وسیله یک دماسنج عقربه‌ای کنترل می‌شود. در نظر داشته باشید که شیشه‌ی جلویی قسمت فر به‌صورت کشویی است و می‌توانید با جدا کردن آن از محصول، این شیشه را به‌خوبی تمیز کنید.

entekhabcenter بازدید : 17 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6112

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6112 یکی از محصولات با کیفیت لوازم خانگی ساخت ایران است.این محصول سری والنتینو نامگذاری شده است.اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6112 از تکنولوژی های روز دنیا در زمینه پخت و پز بهره مند است و با سایر محصولات مشابه خود رقابت نزدیکی دارد. در ادامه به تعدادی از ویژگی های این اجاق گاز اشاره خواهیم کرد.زوایا در گوشه های صفحه رو بصورت حرفه ای با تکنولوژی انحصاری جوش پلاسما انجام می شود که زیبایی بسیار بیشتری نسبت به نمونه های مشابه داخلی دارد. این ویژگی علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو منتفی می نماید و باعث پاک کردن راحت تر سطح اجاق گاز می شود.

entekhabcenter بازدید : 22 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-3111 s

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-3111 s از خانواده اجاق گازهای جدید اسنوا می باشد، که یکی از بصرفه ترین وبهترین فر گازهای مبله ایرانی با دانش وفناوری نو می باشدکه داری امکانات بالا امروزی می باشد اضافه شدن سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا در این اجاق گاز رضایت از خرید شما را افزایش میدهد. طراحی لوکس صفحه رویه با تکنولوژی جوش پلاسما که علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو کاهش داده و باعث راحت تر پاک کردن سطح اجاق گاز پس از مصرف آن میشود، صورت گرفته است. اجاق گاز آدرینا اسنوا مدل SGC5-3111 s با این تکنولوژی زوایا در گوشه های صفحه رویی زیبایی بیشتری را در آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

entekhabcenter بازدید : 22 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6121

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6121 با ابعاد 93 × 65 × 90 میلی‌متر تولید می‌شود و حدودا 70 کیلوگرم وزن دارد. تعداد شعله‌ها در این مدل 5 عدد است. ولوم شعله‌های این محصول از نوع سلکتوری است. این کالا به یک فر دوطبقه، با دو جوجه‌گردان و گنجایش 90 لیتر مجهز شده است.

entekhabcenter بازدید : 24 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-6101

اجاق گاز 5 شعله اسنوا SNOWA سری والنتینو مدل SGC5-6101 با رده انرژی A و ظاهر کلاسیک و عملکرد حرفه ای آشپزی را برای شما آسان و لذت بخش نموده و جلوه ای تازه به محیط آشپزخانه شما می بخشد، بدنه دستگاه دارای صفحه یکپارچه با پوشش لعاب دار با قابلیت سلف کلین و تمیزی آسان بوده و شبکه های یکدست چدنی مستحکم و با دوامی دارد. این اجاق گاز مجهز به فندک اتوماتیک برای روشن کردن شعله ها بوده که کار با آن را راحت نموده است و با داشتن ترموکوپل عملکرد ایمن دستگاه را تضمین می کند، ولوم های کنترلی شعله ها بصورت چرخشی و سلکتوری عمل می کند.

entekhabcenter بازدید : 23 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز مبله اسنوا سری رومینا مدل SGC5-110

اجاق گاز اسنوا مدل رومینا SGC5-1102 از سری محصولات فردار با ظرفیت 90 لیتر بوده  که از کیفیت خوبی در ساخت برخوردار می باشد و می توان آن را بعنوان یک محصول ایده آل ایرانی معرفی نمود. از مشخصات فنی این اجاق گاز به مواردی از جمله  تایمر مکانیکی و فندک غیر اتوماتیک می توان اشاره کرد . اجاق گاز 1102 اسنوا با رده انرژی A اجاقی با مصرف کم و به صرفه است . برای حفظ ایمنی اجاق رومینا مجهز به سیستم ترموکوپل میباشد. همچنین این گاز مجهز به محفظه فر همراه با دو جوجه گردان و طراحی چراغ دار درون فر میباشد که به شما کمک میکند تا بتوانید در همه مراحل پخت غذا یا کیک نظارت داشته باشید. در ضمن گاز رومینا دارای تایمر ولومی میباشد که با چرخش ولوم کنترلی آن دستگاه از 5 تا 60 دقیقه تنظیم میشود و با زدن بوق هشدار ، پایان زمان تایمر را گوشزد میکند. در قسمت پایین فر نیز محفظه گرمخانه تعبیه شده است و یک درپوش شیشه ای نیز هنگام نگهداری به عنوان محافظ گرد و خاک روی مشعل ها را می پوشاند.

entekhabcenter بازدید : 14 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-3101

 از خانواده اجاق گازهای جدید اسنوا می باشد، که یکی از بصرفه ترین وبهترین فر گازهای مبله ایرانی با دانش وفناوری نو می باشدکه داری امکانات بالا امروزی می باشد اضافه شدن سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا در این اجاق گاز رضایت از خرید شما را افزایش میدهد. طراحی لوکس صفحه رویه با تکنولوژی جوش پلاسما که علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو کاهش داده و باعث راحت تر پاک کردن سطح اجاق گاز پس از مصرف آن میشود، صورت گرفته است. اجاق گاز آدرینا اسنو با این تکنولوژی زوایا در گوشه های صفحه رویی زیبایی بیشتری را در آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

entekhabcenter بازدید : 23 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-3121

از خانواده اجاق گازهای جدید اسنوا می باشد، که یکی از بصرفه ترین وبهترین فر گازهای مبله ایرانی با دانش وفناوری نو می باشدکه داری امکانات بالا امروزی می باشد اضافه شدن سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا در این اجاق گاز رضایت از خرید شما را افزایش میدهد. طراحی لوکس صفحه رویه با تکنولوژی جوش پلاسما که علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو کاهش داده و باعث راحت تر پاک کردن سطح اجاق گاز پس از مصرف آن میشود، صورت گرفته است. اجاق گاز آدرینا اسنوا Snowa SGC5-3121 با این تکنولوژی زوایا در گوشه های صفحه رویی زیبایی بیشتری را در آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

entekhabcenter بازدید : 19 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

 

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-5112

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-5112 از خانواده اجاق گازهای جدید اسنوا می باشد، که یکی از بصرفه ترین وبهترین فر گازهای مبله ایرانی با دانش وفناوری نو می باشدکه داری امکانات بالا امروزی می باشد اضافه شدن سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا در این اجاق گاز رضایت از خرید شما را افزایش میدهد. طراحی لوکس صفحه رویه با تکنولوژی جوش پلاسما که علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو کاهش داده و باعث راحت تر پاک کردن سطح اجاق گاز پس از مصرف آن میشود، صورت گرفته است. اجاق گاز آدرینا اسنوا با این تکنولوژی زوایا در گوشه های صفحه رویی زیبایی بیشتری را در آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

entekhabcenter بازدید : 23 سه شنبه 07 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-3112 w

اجاق گاز مبله اسنوا مدل SGC5-3112 w از خانواده اجاق گازهای جدید اسنوا می باشد، که یکی از بصرفه ترین وبهترین فر گازهای مبله ایرانی با دانش وفناوری نو می باشدکه داری امکانات بالا امروزی می باشد اضافه شدن سیستم سوخت رسانی کامل ساباف ایتالیا، فندک و ترموکوپل ساباف ایتالیا در این اجاق گاز رضایت از خرید شما را افزایش میدهد. طراحی لوکس صفحه رویه با تکنولوژی جوش پلاسما که علاوه بر زیبایی، وجود درز و منفذ را در صفحه رو کاهش داده و باعث راحت تر پاک کردن سطح اجاق گاز پس از مصرف آن میشود، صورت گرفته است. اجاق گاز آدرینا اسنوا Snowa SGC5-3112 w با این تکنولوژی زوایا در گوشه های صفحه رویی زیبایی بیشتری را در آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 3,058
  • بازدید کلی : 8,597