loading...
entekhabcenterahmadi
entekhabcenter بازدید : 17 شنبه 22 شهریور 1399 نظرات (0)

قیمت بخاری برقی 

بخاری برقی توسط کارخانه تولید شده که دارای گرمادهی بالا و دارای توان گرمایی برای گرم کردن  اتاق های کوچک ومتوسط مورد استفاده قرار می گیرد بخاری برقی دارای المنت های بسیار مقاوم میباشد که برای کارایی در زمان طولانی برای آن مشکلی پیش نخواهد آمد بخاری های برقی دارای  فن نیز میباشد که باعث ایجاد گرما یکنواخت میباشد. 

entekhabcenter بازدید : 20 چهارشنبه 19 شهریور 1399 نظرات (0)

بخاری گازی مرواریدسوز

بخاری گازی مروایدسوز که توسط کارخانه مرواریدسوز تولید شده و دارای استانداردهای جهانی میباشد و دارای  سنسور اکسیژن که در صورت کاهش اکسیژن محیط بخاری گازی خاموش می شود و از ازدیاد مونوکسید کربن در خانه جلوگیری میکند.  

entekhabcenter بازدید : 21 چهارشنبه 19 شهریور 1399 نظرات (0)

بخاری گازی

بخاری گازی ایران شرق با بدنه لعابی و شیشه های سکیوریت ، یکی از مدل های با کیفیت تولید شده توسط شرکت ایران شرق می باشد. این محصول به دو صورت شومینه ای و ساده طراحی شده و ظاهر بسیار زیبایی دارد. اما ویژگی های این بخاری تنها به مشخصات ظاهری آن محدود نشده است و مشخصات فنی عالی و قابل قبولی دارد. ایران شرق طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه می باشد. همچنین ، این مدل دارای تنوع رنگی بالایی است بنابراین می توانید متناسب با سلیقه خود و دکوراسیون منزل ، یکی از این رنگ بندی ها را انتخاب کنید.

entekhabcenter بازدید : 24 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

بخاری گازی بدون دودکش

بخاری گازی بدون دودکش آبسال که بخاری بدون دودکش  که سالهاست که در تولید انواع بخاری گازی بدون دودکش می باشد توانسته با دانش مهندسین  خود بخاری گازی تولید کرده که دارای سنسور بدون اکسیژن که در صورت کاهش اکسیژن محیط بخاری گازی خاموش میشود باعث میشود در صورت  افزایش مونوکسید کربن بخاری گازی بدون دودکش خاموش میشود و از گاز گرفتگی افراد این نوع بخاری گازی برای خانه هایی که تهویه مناسب ندارند نیز مناسب میباشد.

entekhabcenter بازدید : 24 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

بخاری گازی

بخاری گازی  یکی از محصولات این شرکت بزرگ می باشد.این بخاری بدون دودکش مجهز به سیستم کنترل کمبود اکسیژن ODS است و چنانچه اکسیژن محیط به هر دلیلی کاهش یابد، شعله به طور خودکارخاموش و مسیر عبور گاز مسدود می گردد. استفاده از هر نوع وسیله گاز سوز در فضای داخلی باعث مصرف اکسیژن می شود و باید پیش بینی لازم برای تامین هوای احتراق صورت پذیرد.این بخاری نباید در مکانهایی (مانند انباری/ حمام/ اتاق خواب/ مهدکودک/ کاروان سیار و...) که قابلیت تهویه مناسب هوا وجود ندارد نصب شود.

entekhabcenter بازدید : 23 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

بخاری گازی

بخاری گازی با ظرفیت حداقل 25000 و حداکثر 45000 کیلوکالری قابلیت توانایی گرمادهی در فضاهایی به مساحت 400 تا 900 متر را به صورت تقریبی دارد و مناسب نصب در ساختمان های مسکونی، تجاری، و اداری مانند سالن ها، ویلاهای بزرگ، خوابگاه ها و محیط هایی مانند این ها که نیاز به کنترل دما در آن ضروری است بوده. این هیتر بخاری گازی صنعتی با طراحی ساده و منحصر به فرد خودش قابلیت نصب در داخل را دارد، همچنین قابلیت نصب دودکش دوجداره را نیز دارد. از مزیت های آن میتوان به عدم استفاده از هوای محیط برای احتراق را نام برد. همین امر در مدل های قدیمی که بدون دودکش بودند باعث کاهش اکسیژن محیط و بیماری های آسمی و سوختگی چشم می شد. هیتر صنعتی گازی 660 انرژی دارای راندمان حرارتی بالای 83 درصد است و با استفاده از فن سانترفیوژ کم صدا موجب گرمایش در فضاهای بزرگ می شود.

entekhabcenter بازدید : 23 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

هیتر گازی انرژی مدل GH0618

هیتر گازی انرژی مدل GH0618 یکی از هیتر های قدرتمند برند انرژی می باشد و با ظرفیت 18000 کیلوکالری قابلیت توانایی گرمادهی در فضایی به مساحت 360 متر را به صورت تقریبی دارد و مناسب نصب در ساختمان های مسکونی، تجاری، و اداری مانند منازل، ویلاها و خوابگاه ها و محیط هایی مانند این ها که نیاز به کنترل دما در آن ضروری است بوده. این هیتر گازی با طراحی ساده و منحصر به فرد خودش قابلیت نصب در داخل را دارد، همچنین قابلیت نصب دودکش دوجداره را نیز دارد و تنها هیتر گازی فن دار کشور در این ظرفیت است. این مدل اشکالاتی را که در مدل های قدیمی و یا آن هایی که امکان نصب در داخل را نداشتند برطرف کرده است. این مدل که قابلیت نصب دودکش دوجداره را دارد از مزیت های آن میتوان به عدم استفاده از هوای محیط برای احتراق را نام برد. همین امر در مدل های قدیمی که بدون دودکش بودند باعث کاهش اکسیژن محیط و بیماری های آسمی و سوختگی چشم می شد. همچنین محصولات احتراق (دود) به صورت اجباری به کمک اگزاست فن به محیط تخلیه می‌شود

 

 

 

سایر ویژگی ها

از دیگر ویژگی های هیتر گازی انرژی مدل GH0618 میتوان به صدای پایین آن اشاره کرد، بخاری گازی صدای کارکرد این دستگاه پایین بوده و به دلیل استفاده از فن کم صدا و مشعل in-shot بسیار مناسب فضای مسکونی و ویلاهاست. عمل اشتعال نیز به صورت اتوماتیک و با استفاده از برد الکترونیکی و جرقه زن خودکار انجام می شود. راندمان حرارتی هیتر گازی GH0618 انرژی 81 درصد است و برای رسیدن به این راندمان بالا، سطح حرارتی با استفاده از مبدل حرارتی لوله ای Tubular افزایش می یابد و همچنین به دلیل استفاده از آلومینایز (Aluminized Steel) در مبدل حرارتی مقاوم در برابر خوردگی بسیار بالاست. عملکرد دودکش این دستگاه به صورت آنی و توسط سنسور فشار کنترل می شود و در صورتی که تخلیه محصولات احتراق به هر دلیلی به شکل کامل انجام نشود شیر گاز قطع خواهد شد. برای جلوگیری از افزایش دمای مبدل حرارتی این هیتر به سنسور حدی دما مجهز شده است. در مجموع این هیتر قدرتمند با گرمایش سریع و در زمان کم با استفاده از فن اکسیال که هوا را به خوبی به گردش در می آورد میتواند یک انتخاب بسیار خوب و ایده آل باشد.

entekhabcenter بازدید : 23 شنبه 15 شهریور 1399 نظرات (0)

هیتر گازی انرژی مدل GH0825

هیتر گازی انرژی مدل GH0825 یکی از هیتر های قدرتمند برند انرژی می باشد و بخاری گازی با ظرفیت 25000 کیلوکالری قابلیت توانایی گرمادهی در فضایی به مساحت 500 متر را به صورت تقریبی دارد. این هیتر گازی با طراحی ساده و منحصر به فرد خودش قابلیت نصب در داخل را دارد، همچنین قابلیت نصب دودکش دوجداره را نیز دارد. این مدل اشکالاتی را که در مدل های قدیمی و یا آن هایی که امکان نصب در داخل را نداشتند برطرف کرده است. این مدل که قابلیت نصب دودکش دوجداره را دارد از مزیت های آن میتوان به عدم استفاده از هوای محیط برای احتراق را نام برد. همین امر در مدل های قدیمی که بدون دودکش بودند باعث کاهش اکسیژن محیط و بیماری های آسمی و سوختگی چشم می شد.

 

 

 

سایر ویژگی ها

از دیگر ویژگی های هیتر گازی GH0825 انرژی میتوان به ترموستات دیجیتال محیطی اشاره کرد این سیستم به این صورت عمل می کند که با تنظیم دمای دلخواه دستگاه شروع به کار می کند و بعد از اینکه به دمای تنظیم شده برسد به صورت اتوماتیک خاموش می شود و در صورت نیاز دوباره روشن می شود که این عمل آسایش را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. در مدل های قدیمی هیتر بلافاصله بعد از روشن کردن، فن دستگاه نیز روشن می شد اما در هیتر بخاری گازی کم مصرف انرژی مدل GH0825 این مشکل رفع شده. بعد از روشن شدن مشعل دستگاه تا وقتی که دمای مبدل حرارتی به حد مجاز نرسد فن روشن نمی شود. اما بعد از بعد از رسیدن دما به حد مجاز فن دستگاه روشن شده و هوای محیط را گرم می کند.

entekhabcenter بازدید : 20 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

بخاری گازی آبسال

بخاری گازی آبسال یکی از برند های مطرح تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی می باشد  که در تولید بخاری گازی بدون دودکش حرفی برای گفتن دارد بخاری های گازی آبسال دارای شکل زیبا وطرح های مناسب میباشد که دارای سنسور تشخیص اکسیژن محیط میباشد که در صورت کاهش اکسیژن محیط و افزایش مونوکسید به سرعت بخاری راخاموش کرده تا در افزایش گاز مونوکسید محیط جلوگیری کند.قیمت مناسب بخاریگازی آبسال ونحوه نسب آسان بخاری گازی آبسال بدون دود کش که دارای استاندارد های ایزو 9001 و ایزو 14001 میباشد.

entekhabcenter بازدید : 24 پنجشنبه 13 شهریور 1399 نظرات (0)

یخچال فریزر اسنوا

یخچال فریزر اسنوا توسط دانش دانشمندان ایرانی که با تکیه بردانش فنی خود توانسطه جایگاه مناسبی در بازار ایران وجهان داشته باشد . که  با قیمت مناسب تری که دارد هم برند معتبری میباشد که نسبت به رقبای خود قیمت کمتر وحتی کیفیتی بالا تر دارد. در سایت انتخاب سنتر که دارای نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی میباشد که نمایندگی اسنوا می باشد که قیمت مناسب تری نسبت به سایر سایتها میباشد.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 3,043
  • بازدید کلی : 8,582